مطالب مرتبط:
خبر خوب| نیرو های شرکتی ساماندهی می شوند
رفع ایرادات شورای نگهبان در طرح ساماندهی کارکنان دولت | ثبت قرارداد بدون واسطه با نیرو های شرکتی و حجمی(8 بهمن 1402)
نیروهای شرکتی بخوانند | طرح ساماندهی کارکنان دولت اصلاح شد | انتظار به پایان رسید
خبر مهم طرح ساماندهی برای نیروهای شرکتی و قراردادی
ساماندهی نیرو های شرکتی / امتیاز ویژه برای تمام دستگاه ها دولتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 18:012024-01-28سياسي

خبر خوب| نیرو های شرکتی ساماندهی می شوند


خلیل بهروزی فرعضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به  تصویب طرح ساماندهی نیروهای شرکتی اظهار کرد: تصویب طرح ساماندهی نیروهای شرکتی در دستگاه های اجرایی عیدی مجلس یازدهم به این قشر پرتلاش و کم توقع است.

وی با بیان اینکه تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قراردادی با هدف حذف واسطه ها انجام شد، افزود: دولت ملزم به انعقاد قرارداد یک ساله با شرکتی ها بر اساس این قانون مجلس شورای اسلامی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح ابعاد بیشتر طرح ساماندهی نیروهای شرکتی گفت: نمایندگان مجلس دولت را موظف به انعقاد قرارداد یک ساله با کارکنان شرکتی کردند که در سال 1402 نیز در دستگاه اجرایی خود مشغول به کار هستند.

بهروزی فر با بیان اینکه از ابتدای سال 1403، انعقاد هر نوع قرارداد توسط دستگاه های اجرایی ممنوع بوده و کلیه این فعالیت ها از طریق انعقاد قراردادهای مستقیم انجام می شوند، افزود: تنها وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی ایران از شمول این حکم مستثنی هستند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 203 نماینده حاضر در جلسه امروز مجلس که شامل بیش از 90 درصد آراء می شد، به این قانون رای داده اند، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی موضوع این قانون، موظفند با کارکنان شرکتی که به صورت غیرمستقی


برچسب ها: ساماندهی نیروهای شرکتی - مجلس شورای اسلامی - کمیسیون اجتماعی مجلس - نیروهای شرکتی - شورای اسلامی - ساماندهی - دستگاه های اجرایی
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| نیرو های شرکتی ساماندهی می شوند

خبر خوب| نیرو های شرکتی ساماندهی می شوند